Πληροφορίες Αποστολής & Επιστροφών
Αποστολές
Τα προϊόντα μας έρχονται κοντά σας με τους ακόλουθους τρόπους:
1. Παραλαβή απο τον πελάτη
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας στόν χωρίς να επιβαρυνθείτε έξοδα αποστολής.
Μπορείτε να παραλάβετε την παραγγελία σας από την έδρα μας στόν χωρίς να επιβαρυνθείτε έξοδα αποστολής.
2. Με εταιρεία ταχυμεταφοράς (Courier)
Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός 1 - 2 ημερών από την ημερομηνία αποστολής.
Πληροφορίες για κόστος και χρόνο παράδοσης παραθέτουμε παρακάτω.
Η παράδοση γίνεται συνήθως εντός 1 - 2 ημερών από την ημερομηνία αποστολής.
Πληροφορίες για κόστος και χρόνο παράδοσης παραθέτουμε παρακάτω.
3. Με μεταφορική εταιρία
Η πληρωμή σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να γίνει με την μέθοδο της αντικαταβολής αλλά μόνο με τραπεζική μεταφορά χρημάτων πριν την αποστολή.4e
Η πληρωμή σε αυτή την περίπτωση δεν μπορεί να γίνει με την μέθοδο της αντικαταβολής αλλά μόνο με τραπεζική μεταφορά χρημάτων πριν την αποστολή.4e
4.ΚΤΕΛ ΛΕΟΦΩΡΕΙΑ
Σε αυτό τον τρόπο αποστολής, δεν έχετε την δυνατότητα της αντικαταβολής. (6e)
Για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα πρέπει είτε να έχετε κάνει τραπεζική μεταφορά χρημάτων πριν την αποστολή.
1. Αποστολή με RED COURIER/ACS (Χρόνος παράδοσης: 1 - 2 ημέρες)
Για παραγγελίες με συνολικό βάρος μέχρι 2 κιλά, τα έξοδα αποστολής με αντικαταβολή είναι 7.50 €
Παραγγελίες με συνολικό βάρος μεγαλύτερο των 2 κιλών ή ογκώδη δέματα, έχουν επιπλέον χρέωση 2.00 € / κιλό
Για παράδοση Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση 2.50 €
Για παραγγελίες με συνολικό βάρος μέχρι 2 κιλά, τα έξοδα αποστολής με αντικαταβολή είναι 7.50 €
Παραγγελίες με συνολικό βάρος μεγαλύτερο των 2 κιλών ή ογκώδη δέματα, έχουν επιπλέον χρέωση 2.00 € / κιλό
Για παράδοση Σάββατο υπάρχει επιπλέον χρέωση 2.50 €
2. Αποστολή με Courier δική σας επιλογής
Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την αποστολή με οποιοδήποτε Courier συνεργάζεστε, και ως εκ τούτου, έχετε ειδική συμφωνημένη τιμή, για να μειώσετε το κόστος των μεταφορικών εξόδων.Το κόστος της αποστολής στην περίπτωση αυτή το πληρώνετε εσείς, κατά την παραλαβή. Επίσης στην περίπτωση αυτή δεν μπορούμε να δεσμευτούμε για τον χρόνο παράδοσης από την μεταφορική σας, δεδομένου ότι δεν έχουμε ειδική συνεργασία μαζί της.
Σε αυτό τον τρόπο αποστολής, δεν έχετε την δυνατότητα της αντικαταβολής.
Για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα πρέπει είτε να έχετε κάνει τραπεζική μεταφορά χρημάτων πριν την αποστολή.
3. Αποστολή με μεταφορική εταιρία
Έχετε την δυνατότητα να επιλέξετε την αποστολή με οποιοδήποτε μεταφορική εταιρία συνεργάζεστε, και ως εκ τούτου, έχετε ειδική συμφωνημένη τιμή, για να μειώσετε το κόστος των μεταφορικών εξόδων., όπου το κόστος αποστολής τους με COURIER είναι μεγάλο.Το κόστος της αποστολής στην περίπτωση αυτή το πληρώνετε εσείς, κατά την παραλαβή. Επίσης στην περίπτωση αυτή δεν μπορούμε να δεσμευτούμε για τον χρόνο παράδοσης από την μεταφορική σας, δεδομένου ότι δεν έχουμε ειδική συνεργασία μαζί της.
Σε αυτό τον τρόπο αποστολής, δεν έχετε την δυνατότητα της αντικαταβολής.
Για να εκτελεστεί η παραγγελία σας, θα πρέπει είτε να έχετε κάνει τραπεζική μεταφορά χρημάτων πριν την αποστολή.
Επιστροφές Προϊόντων
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013)
Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους. Ο Πελάτης μπορεί να παραδώσει τα προϊόντα απευθείας στο κατάστημα μας ή να μας τα αποστείλει με δικά του έξοδα.
Σε οποιαδήποτε περίπτωση για online παραγγελίες ο Πελάτης μπορεί πριν από την επιστροφή των προϊόντων να επικοινωνεί με το τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ, είτε μέσω τηλεφώνου (τηλ: 210-4922186, 213-0386709), είτε μέσω αποστολής ηλεκτρονικού μηνύματος e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: .eautoshop@yahoo.gr
Ειδικότερα, ο Πελάτης έχει το ανωτέρω δικαίωμα να επιστρέψει προϊόν που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα χωρίς να αναφέρει τους λόγους, υπό τους παρακάτω όρους και προϋποθέσεις.
2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε.
Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
β) είτε στο φαξ 210-4922186
γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση eautoshop@yahoo.gr
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα το ταχύτερο δυνατό από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο καταστημά μας.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη εντός το αργότερο 14 ημερών το τίμημα που εισέπραξε σε τραπεζα της προτιμησης του. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται εντός το αργότερο 14 ημερών το τίμημα που εισέπραξε σε τραπεζα της προτιμησης του. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του σε τραπεζα της προτιμησης του.
1. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
2. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
3. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
1. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα μας και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα μας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
2. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
3. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
4. Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα.
5. Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.
Όροι και προϋποθέσεις
1. Εντός προθεσμίας δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) ή την παραλαβή του (όταν ο Πελάτης έχει επιλέξει «παραλαβή από το κατάστημα»).2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και ο Πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν ακριβώς στην άριστη κατάσταση που το παρέλαβε.
Ειδικότερα, το επιστρεφόμενο προϊόν θα πρέπει να μην έχει χρησιμοποιηθεί, να βρίσκεται σε άριστη κατάσταση («as new»), όπως ακριβώς πριν την πώληση του, στην πλήρη αρχική του συσκευασία (κουτί, νάιλον, αφρολέξ κ.τ.λ.) τα οποία δεν θα πρέπει να έχουν σκισίματα ή φθορές/αλλοιώσεις) και με όλα τα περιεχόμενα τις αρχικής συσκευασίας (έντυπα οδηγιών χρήσεως, χαρακτηριστικών και εγγυήσεων, καλώδια συνδέσεων, software εγκατάστασης κ.τ.λ.). Επιπλέον, για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
3. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον προηγουμένως ο Πελάτης έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η ΕΤΑΙΡΕΙΑ για την αποστολή του προϊόντος σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του.
Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως με τη συμπλήρωση της σχετικής φόρμας και αποστολή της
α) είτε στη ταχυδρομική διεύθυνση της ΕΤΑΙΡΕΙΑΣβ) είτε στο φαξ 210-4922186
γ) είτε στην ηλεκτρονική διεύθυνση eautoshop@yahoo.gr
Ο Πελάτης υποχρεούται να επιστρέψει τα προϊόντα το ταχύτερο δυνατό από την ημέρα κατά την οποία κοινοποίησε την υπαναχώρηση στο καταστημά μας.
Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ υποχρεούται να αποδώσει στον Πελάτη εντός το αργότερο 14 ημερών το τίμημα που εισέπραξε σε τραπεζα της προτιμησης του. Στην περίπτωση χρέωσης του Πελάτη μέσω πιστωτικής κάρτας, η ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εφόσον έχει εισπράξει το τίμημα από την Τράπεζα, θα υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προβεί σε κάθε προβλεπόμενη ενέργεια. Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ κατόπιν της ενημέρωσης αυτής ουδεμία ευθύνη φέρει για το χρόνο και τον τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού, που ρυθμίζεται από τη σύμβαση που έχει καταρτιστεί μεταξύ της εκδότριας τράπεζας και του Πελάτη. Στην περίπτωση που ο Πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή των χρημάτων σε αυτόν θα γίνεται εντός το αργότερο 14 ημερών το τίμημα που εισέπραξε σε τραπεζα της προτιμησης του. Για προϊόντα που αγοράσθηκαν με καταναλωτικό δάνειο δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων λόγω της αδυναμίας ακύρωσης του καταναλωτικού δανείου, ο Πελάτης δικαιούται αποκλειστικά να λάβει πιστωτικό σημείωμα ίσης αξίας για αγορά άλλου/ων προϊόντος/ων.
Η επιστροφή του τιμήματος λόγω υπαναχώρησης στον Πελάτη θα γίνεται το αργότερο εντός δεκατεσσάρων (14) εργασίμων ημερών από την χρόνο που η ΕΤΑΙΡΕΙΑ έλαβε αποδεδειγμένα γνώση για την υπαναχώρησή του σε τραπεζα της προτιμησης του.
1. Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης μόνον εάν ο Πελάτης είχε επιλέξει τρόπο παράδοσης άλλον από τον φθηνότερο τυποποιημένο τρόπο παράδοσης που προσφέρει η ΕΤΑΙΡΕΙΑ.
2. Ο Πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την ΕΤΑΙΡΕΙΑ, εάν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης, η δε ΕΤΑΙΡΕΙΑ δικαιούται να συμφωνήσει με τον Πελάτη την αποζημίωσή της ακόμα και με αμοιβαίο συμψηφισμό.
3. Προϊόν το οποίο είχε πωληθεί με επιπλέον δώρο (π.χ. δωρεάν μνήμη κ.τ.λ.) θα πρέπει να επιστραφεί μαζί με το επιπλέον δώρο, διαφορετικά η αξία του δώρου θα αφαιρεθεί από το επιστρεφόμενο ποσό.
Εξαιρέσεις από το Δικαίωμα Υπαναχώρησης
Το δικαίωμα υπαναχώρησης εκ του άρθρου 4 § 10 ν. 2251/1994 δεν εφαρμόζεται:1. Στις περιπτώσεις που το τίμημα των προϊόντων έχει καταβληθεί στο φυσικό κατάστημα μας και επιπλέον, τα προϊόντα έχουν παραληφθεί από το φυσικό κατάστημα μας, καθώς η πώληση δεν θεωρείται ότι τελέστηκε από απόσταση.
2. Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας (π.χ. ακουστικά, hands free κλπ) ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας.
3. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί, π.χ. έχουν εξατομικευτεί με την καταχώρηση (registration) της συσκευής (smartphones)
4. Σφραγισμένα ηχητικά έγγραφα ή σφραγισμένα έγγραφα βίντεο ή σφραγισμένο λογισμικό για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση και ειδικότερα: α) CD, β) DVD, γ) βιβλία, δ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα, ε) ανοικτά αναλώσιμα (μελάνια, χαρτιά, CD, DVD κ.τ.λ.) στ) ανοικτά προγράμματα/software και παιχνίδια (games), ζ) συνδέσεις internet και κινητής τηλεφωνίας, η) προϊόντα που περιέχουν σύνδεση internet η οποία έχει ενεργοποιηθεί, θ) συσκευές κινητών τηλεφώνων με συμβόλαιο γενικώς, ι) συσκευές κινητών τηλεφώνων χωρίς συμβόλαιο εφόσον έχει ανοιχτεί η συσκευασία τους, ια) προϊόντα από το οποία λείπει το σειριακό νούμερο, ιβ) υπολογιστές και λοιπά προϊόντα κατά παραγγελία (Built-To-Order), ιγ) ανοικτές μνήμες ψηφιακών και USB αποθηκευτικά μέσα.
5. Στις περιπτώσεις προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου μη παρεχομένου πάνω σε υλικό μέσο, εφόσον η εκτέλεση ξεκίνησε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του Πελάτη και την επιβεβαίωση εκ μέρους του ότι χάνει το δικαίωμα υπαναχώρησης.